9 december 2014

Tru Mai Phöun


En fin morgon // Älskar hur ananas ser ut men inte smaken då den är rå // En fin eftermiddag

Igår hade jag en kort och trevlig skoldag. Efter skolan åkte jag till farmor och hälsade på, vilket alltid är trevligt. När jag kom hem åt jag middag och sedan övade jag på körkortsfrågor, lagade läxor och såg Divergent.

Idag hade jag en lite längre skoldag från 8-15. Vi hade ingen lärare i fyra timmar, så de gick snabbt då man kunde göra lite allt möjligt. De två sista lektionerna gick också snabbt. Har alltid så roligt på franska lektionerna.
Efter skolan åkte jag ner till byn med Elin och Lotta. Gick till biblioteket och kollade på böcker, spelade Mario Kart 8 och bara talade.

Har inte hunnit göra någonting viktigt sedan jag kom hem. Nu ska jag gå i duschen, sedan ta itu med ett par läxor och så ska jag se på Frölunda-HIFK klockan 20.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar