12 december 2014

Ananas

Förlåt för att jag inte bloggade igår. Var sjukt sliten och hade verkligen ingen lust att blogga.
Dagen igår var i alla fall lång och seg. På kvällen övade jag allt för lite på prov och bara slöade.

Idag har det däremot varit en bra dag. Kort och trevlig. Hade två timmar geografi från 8-10. Sedan var det Lucia i skolan och så skrev jag ett franska prov som gick bra.
Efter skolan åkte jag in till Lojo, till Karisma loppisen för att söka de kvarblivna sakerna och till matbutiken.
När jag kom hem fotade jag med Lotta och packade upp alla mina/våra saker. Började också se på The Vampire Diaries, men hann inte se hela före vi skulle äta middag och sedan åka iväg till mormor och morfar.
Är fortfarande här men vi ska nog just åka hem. Ska se klart The Vampire Diaries (det är så bra just nu!) och sedan ska jag se på Posse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar