8 november 2014

Saturday is for shopping

Fick sova länge idag och det behövdes verkligen. Steg nästan genast upp när jag vaknade, åt morgonmål, fixade mig och åkte sedan till Iso Omena för att handla mat och så klart shoppa lite annat också. Åt dessutom favorit pizzan på Classic Pizza. 
När vi kom hem bytte jag om till mysigare kläder, städade mitt rum, fotade och så började jag hjälpa till med att förbereda kvällen. Susanna och hennes familj kommer riktigt snart hit. Vi ska äta tre rätters middag och bara umgås. Det blir säkert riktigt trevligt! Bloggar mer imorgon.



Basic vit topp från H&M // Tröja från Stadium // Skittles från pappa så jag antar att de är från båten

5 kommentarer:

  1. Åh! Underbart att du fick dig en sovmorgon. Hoppas ni får en toppen kväll tillsammans! Tre rätters middag och grejer, lyx :) Önskar er en fin fortsatt lördagskväll.

    Är det Skittles som är typ fruktgodis? Och inte som M&M? :) Åh, var glassen god? Är smaken något att rekommendera?

    SVAR: Tusen tack, vad kul att få så många filmtips :) Jag har sett några men ska defintivt se dem jag inte har sett. De verkar bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, en sovmorgon gjorde verkligen gott. Man blir så trött när det är så mörkt och dystert ute. Tack, kvällen var toppen! Japp, Skittles är typ sega fruktgodisar, så ortoligt goda, tyvärr svåra att få tag på! Glassen däremot är inte en favorit, den är ganska speciell i smaken, men helt ok :)

      Radera
  2. SVAR: Åh vad fin du är! Tusen tack :)

    SvaraRadera