7 november 2014

Låttips och min dag

Började skolan klockan 8 idag och slutade klockan 16. Jag hatar verkligen fredagar. Inte för att jag inte har några trevliga lektioner men för att dagen är så himla lång. Hade två lektioner geografi, två lektioner religion, två timmar hål, då vi såg på The Vampire Diaries och youtube videos och till sist hade jag två lektioner franska. Nyaste avsnittet TVD var jätte bra! Före jag tog bussen hem gick jag, Lotta och Jenny ner till butiken och köpte godis.

När jag kom hem sorterade jag fotona som kommit på posten idag, bakade cake pops, packade upp väskan och åt middag.

Nu ska jag tvätta hunden och senare ikväll ska jag jobba på sista inlämningsuppgiften i finskan, börja laga på fotoalbumet och se på Posse.

Har tyvärr inga bilder. Måste skylla på vädret, mörkret och brist på inspiration.
Därför tänkte jag att ni skulle få några låtar jag lyssnat mycket på den senaste tiden och idag.


Sam Smith - Like I can (här)


Taylor Henderson - Worth fighting for (här)


Robin - Paperilennokki (här)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar