9 november 2014

7teen

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det min födelsedag, men även farsdag! Blev uppsjungen på morgonen och fick presenter på sängen. Firade pappa också eftersom det är farsdag. Har haft en bra dag idag. Fick faktisk några presenter jag önskat mig (+några andra saker jag inte önskat mig men som jag är väldigt glad över). Två muggar och två böcker. Böckerna kommer dock på posten om några dagar så ni får se dem då. Kan inte vänta tills jag får börja läsa dem!
Har annars bakat till morgondagens kalas, redigerat en video, jobbat på fotoalbumet, lämnat in sista finskauppgiften och så har Cedric och Mixu varit här för att fira både pappa, mig och Lotta.
Ska nu gå i duschen och sedan förbereda mig för en ny vecka. Tänk att veckorna går så fort! Snart är det provvecka igen. Jag som tycker att vi just påbörjat en ny period.

Ps. Tack för alla gratulationer!

Här får ni några bilder från en lyckad kväll igår och en bild från idag.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar