28 november 2014

Black Friday

Inatt sov jag tre timmar, så lite längre än förra natten. På morgonen när jag vaknade tänkte jag att nu får det vara nog med den här tandvärken, så mamma ringde till tandläkaren och jag fick en akut tid till eftermiddagen. Stannade därför hemma från skolan idag även om snuvan och hostan blivit betydligt bättre.
Efter tandläkaren gick jag till biblioteket. Kom sedan hem och surfade på nätet. Det är ju Black Friday idag så jätte många butiker har rea. Dumt nog så är det "Köpa ingenting"-dagen idag också.
Klockan 17 åkte vi ner till byn med Cedric och Mixu. Åt en hamburgare på Sågen men måste nog säga att jag var väldigt besviken.
Om en stund ska jag se på Posse. Det är seriöst ett av de bästa programmen som går på tv just nu. Sedan går jag nog genast och lägger mig för jag är jätte trött.


Födelsedagsfoto 2014

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar