29 november 2014

Raindrops

Den här natten hade jag ju inte tandvärk så jag sov hela elva timmar och gud vad skönt det var! Anledningen till att jag hade tandvärk var att tandläkaren i Virkby inte hade "märkt" att jag har ett hål så de har bara låtit det vara och det har blivit större och större. Nu måste jag gå hos tandläkaren här i byn några gånger så att allt blir bra igen, men det är lika bra det för jag gillar den nya tandläkaren här.

Idag har jag bara varit hemma trots att det är lilla jul. Vi firar inte lilla jul. Jag menar, varför skall man göra det? Jag har sett på Criminal Minds, kommit igenom Super Mario Bros (yey!), varit ute och fotat, tvättat skor och inte så mycket mer än det faktiskt.
Nu skall jag gå i duschen,sedan skall jag laga läxor och klockan 21 skall jag se på Amazing Race. Älskar det programmet! Man lär sig så mycket om länder man inte varit i.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar