27 november 2014

Dålig dag i dubbel bemärkelse

Det har verkligen varit en dålig dag idag. Vaknade upp efter ungefär en timmes nattsömn. Kunde inte sova på grund av att jag inte fick andningen att fungera eftersom jag har snuva, en irriterande hosta och tandvärk. Jag som just var till tandläkaren.
Stannade i alla fall hemma och sov ett par timmar. När jag steg upp och kollade Facebook fick jag ett annat dåligt besked. Usher konserten jag skulle gå på i februari har blivit inställd. Visst är det trevligt att jag får pengarna tillbaka men jag såg verkligen framemot konserten.
Annars har jag bara vilat, sett på tv och lyssnat på Ed Sheeran, för han är bäst. Spelade just Super Mario Bros med Lotta.
Nu mot kvällen mår jag nog mycket bättre. Ska dricka mycket te så att jag blir friskare till imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar