27 oktober 2014

Good Monday

Idag har det varit en riktigt bra dag. Jag hade väckning klockan 9 trots att skolan började först klockan 14. Vill ju inte tappa rytmen helt och hållet nu när jag äntligen har en ordentlig dygnsrytm igen. På morgonen lagade jag ett ordentligt morgonmål, såg på tv och redde upp mitt rum. Åkte sedan till skolan. Hade bara en timme skola eftersom vi fick sluta en timme tidigare. Kändes nog ganska onödigt att åka till skolan överhuvudtaget men man kan aldrig veta hur lektionerna ser ut.

När jag kom hem såg jag på The X Factor UK och så åt jag middag. Sedan dess har jag bara suttit framför datorn och ätit Oreos. Nu ska jag gå i duschen. Efter det ska jag börja med läxorna och så ska jag se på Amazing Race.

Imorgon hinner jag nog inte blogga. Ska åka till Helsingfors med Lotta och Roosa för att se Let's Be Cops och möjligen shoppa om vi hinner. Har ett par saker jag borde få hem med mig imorgon.



Rekommenderar dessa kex. Så goda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar