26 oktober 2014

En lärorik upplevelse

Är nu hemma efter ett riktigt trevligt och lärorikt veckoslut. Igår kväll uppträdde Juha Pekka Tapani Heikkinen Ja Niin Edelleen som kvällsprogram. Brukar inte gilla finsk musik men han var förvånansvärt bra! Såg också A Walk To Remember. Riktigt sorglig men bra film!

Idag bakade vi vegankex, hade mässa och en massa tal och sådant. Startade hem klockan 17 och är äntligen hemma. Är riktigt glad över att jag åkte till Miljöaktionsdagarna. Lärde mig massor. Har faktiskt börja tänka mer på hur just jag kan påverka i miljöproblem och djurens rättigheter. Som individ kan man göra massor fast man tror att man inte kan göra så mycket. Vi blir starkare ju större grupp människor vi blir och vi hörs bättre.
Nu skall jag packa upp väskorna och bara ta det lugnt. Imorgon börjar jag skolan klockan 14. Ska bli skönt med en ledig förmiddag. Det behöver jag.


Har tyvärr inte fotat några foton alls sedan jag kom hem men jag ska ta mig i kragen imorgon.

På bilden ovanför ser ni en Slingshot i Ayia Napa. Det skulle vara jätte häftigt att åka en Slingshot, men tyvärr har jag inte tillräckligt mod till det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar