29 oktober 2014

Finally found it

Igår var jag i skolan från 9-16. Dagen gick snabbt. Efter skolan tog jag, Roosa och Lotta bussen till Helsingfors. Vi gick först och köpte mat och sedan gick vi och köpte godis före filmen började lite över 18. Den var så bra! Skrattade hela tiden. Efter filmen gick jag och köpte det jag skulle ha och så åkte vi hem klockan 21. Köpte alltså en vinterrock. Trodde faktiskt inte jag skulle hitta en eftersom jag redan sett efter en i alla butiker. Har även sett efter en rock inne på Zara men de hade fått ett nytt sortiment så jag hade tur. Nu får vintern komma. Jag är redo!

Idag hade jag skola från 8-14. Även denna dag gick snabbt. Vet inte varför dagarna går snabbt just nu. En vecka bara flyger iväg. 
När jag kom hem putsade jag av dammet från kameran (hehe) och så knäppte jag några bilder på rocken. Packade sedan upp väskan, redde upp mitt rum och åt ärtsoppa och plättar.
Har också övat lite på franska eftersom vi har prov på fredag. Nu ska jag hoppa i duschen och efter det ska jag ta fotbad, fortsätta öva på franska och se en film.






Några detaljer. Så svårt att fota rockar. I alla fall då det spöregnar ute och det börjar bli mörkt redan klockan 16. Ser ni läderdetaljerna? Det är vad jag kallar pricken på i:et.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar