22 oktober 2014

Cyprus part 2

Day 4
Alla dagar såg ganska lika ut på förmiddagen. Vi gick alltså ner till stranden och solade hela förmiddagen och en del av eftermiddagen. Denna dag gick jag och Lotta ut och fotade, men orkade inte gå så långt eftersom det var över 30 grader. På kvällen åt vi på en annan favorit restaurang som hette Don Corleone.





En av de godaste pizzorna jag någonsin ätit

Day 5
Steg upp tidigt och gick ner till poolen. Åt lunch på hotellet och till efterrätt drack jag en choklad milkshake. På eftermiddagskvällen åkte vi till den andra grannstaden Paralimni. Förra året då vi var där var allt stängt men i år var allt öppet. Gick omkring i små butiker och råkade faktiskt hitta Tally Weijl. Satte oss sedan ner på ett litet café före vi åkte tillbaka till Protaras för att äta en sen middag.


Lava Cake



Avokado- och räksallad på Tower House

Day 6
Även denna dag steg vi upp tidigt och gick ner till stranden. Som ni kanske har märkt så har jag uppdaterat min instagram lite nu och då. Detta år fanns det Wifi på stranden, vilket jag tycker är bra eftersom det inte finns så mycket annat att göra på stranden då man har läst slut alla böcker man hade med. På eftermiddagen skulle jag och Lotta gå ut och fota igen men vi var så röda/brända på hela kroppen att vi inte orkade gå ut i solen. På kvällen gick vi dock ut och äta och så matade vi kissorna som bodde på gatorna.




Den mest kelsjuka katt jag någonsin träffat. Hoppade upp i famnen och lade ner sig för att sova

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar