23 oktober 2014

Cyprus part 3

Day 7
Dåligt väder denna dag men det störde inte mig. Bara bra att det var så så att huden fick vila lite. Trots regnet och blåsten gick vi ut och fotade och så åt vi för tredje gången på Hippo Campus. Sedan gick vi till Costa Coffee och på kvällen satt vi vid poolen och så åt vi italienskt på hotellet. Märker ni att vi åt hela tiden? Skönt att vara hemma och äta "vanlig" mat istället för att äta ute två gånger om dagen.








Godaste kakaon ever

Day 8
Sista dagen (denna veckas måndag) på Cypern. Steg även denna dag upp tidigt och så gick vi ner till stranden. Vågorna var sjukt höga men vi simmade och dök i alla fall. Kom sedan upp till poolen och solade och så gick vi sista gången ner till stan. Åt halloumi in pitta och drack en jätte god hallon lemonad på Costa Coffee. Matade kissorna också. Startade till flygplatsen ungefär klockan 18. Flyget skulle gå 21:20 men precis som ifjol var det försenat så vi var hemma två timmar senare än vad vi skulle ha varit om flyget skulle ha varit i tid. Vilken tur att jag hade tagit två dagar ledigt från skolan, för jag landade i sängen efter klockan 05 på morgonen.





Åt en massa maoam:s





Shopping
Eftersom det inte finns någon bra shopping på Cypern så kom jag inte hem med mycket, men det som jag köpte är jag väldigt nöjd med.


SuperDry t-skjorta från London Clothing


Nutella från lokala matbutiker och kiosker


Svarta jeans från Tally Weijl


Oreo kex och oreo choklad från lokala matbutiker

2 kommentarer: