6 september 2014

Through my phone


1. Borgbacken för tre veckor sedan // 2. Bästa glassen ever // 3. Artsy // 4. Bästa jaffan ever // 5. Meriturva // 6. Den mest skrämmande trappan jag gått upp för

Idag har jag bara varit hemma. Första lördagen på mer än en månad som jag faktiskt varit bara hemma.  Fast jag varit hemma har jag inte fått så mycket gjort. Sov till 11, såg på VMA:s, laddade ner musik, spelade tennis (nu ljög jag, var faktiskt ner till tennisplanet i byn så jag har inte varit bara hemma) och så lagade jag våfflor. Skulle borda ta itu med ett par läxor/uppgifter men jag har ingen motivation till det.
Nu ska jag gå i duschen, sedan skall jag baka till morgondagens 1 års kalas och sen får vi se om jag orkar med läxorna. Jag har ju nog tid imorgon också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar