7 september 2014

Bra söndag

Idag sov jag för länge. Borde ha stigit upp tidigare så att den kommande veckas sömn inte blir så kort. När jag väl steg upp åt jag morgonmål, lagade läxor och så bakade jag igen. Lagade mig sedan klar och klockan 15 cyklade jag ner till byn för att gå på 1 års kalas. Efter kalaset mötte vi upp Elin i byn. Satt vid hamnen och catchade upp den senaste månadens händelser och kommande månads händelser. Har två riktigt bra månader framför mig.
Kom hem för några minuter sedan och nu ska jag fortsätta med läxorna. Imorgon börjar en ny vecka och en händelserik sådan. På torsdag börjar Sm-liigan så jag kommer så klart sitta i publiken och på lördag åker vi till Estland.
Igår fick jag dessutom veta att jag kom med i Hi12 kursen så i maj 2015 åker jag till Frankrike. Både till Paris och Normandie.

Två bilder från förra veckan



Tröja - H&M // Topp - H&M // Jeans - Zara // Skor - Vans

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar