12 september 2014

Ishockey

Igår var det en jättebra dag. Skoldagen var lång och jobbig men jag överlevde. Efter skolan kom jag hem och hann vara hemma bara 15 min innan vi måste åka iväg till Helsingfors. Klockan 18:30 började HIFK-Blues. Matchen var så spännande och stämningen i hallen var super (förstår inte varför många tidningar skriver att det var tyst och dålig stämning där). Till slut vann vi 3-2. Var hemma halv 11 och gick genast och lade mig.

Idag var det varit en kort men jobbig dag, var och är fortfarande trött efter igår. Var hemma från skolan 12-tiden. Gjorde lite ett och annat och lyssnade på Maroon 5:s nya album V. Alla låtar är så bra!
Har även packat klart väskan tills imorgon. Blir en heldags utfärd till Tallinn. Ska gå på Zoo och om det blir tid över så ska jag shoppa. Kameran är så klart nerpackad i väskan så på söndagen kan jag förhoppningsvis bjuda på en massa bilder. Ska tydligen finnas elefanter och isbjörnar på zoo så jag ser framemot att se dem.






Tycker det nya objektivet fungerade riktigt bra igår. Är så nöjd med det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar