10 september 2014

Throwback till sommaren

Halva skolveckan har redan gått, men det känns också. Är ganska trött redan så tackar Gud för att jag börjar klockan 9 imorgon.
Skoldagen gick långsamt. Hade bara några ämnen idag, alla var dubbeltimmar förut dom sista för vi slutade en timme tidigare än vanligt. När jag kom hem bläddrade jag i en Airshop tidning som kommit på posten.
Lagade sedan läxor och surfade på nätet en stund. Har också lagat klart för imorgon och läxorna till fredagen är redan gjorda.
Imorgon bloggar jag nog inte alls men på fredagen får ni förhoppningsvis många bilder från matchen för jag tar kameran med mig. Ska bli roligt att SM-liigan börjar igen och att jag skall få testa det nya objektivet ordentligt.



Throwback till sommaren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar