1 september 2014

Tankar

En ny månad har börjat, men även en ny och programfylld vecka. Började skolan klockan 10, men tog 8:ans buss för det går ju ingen annan. Kommer klaga över det här varje måndag, så försök att stå ut med det.
 Lektionerna idag gick verkligen inte snabbt. Har annars också haft en himla dålig dag. Tycker informationsförmedling fungerar väldigt dåligt i vår skola. Dessutom blev jag väldigt arg på hälsokunskapen och jag tror inte jag var den enda som blev det.
Vilken tur att vi hade ärtsoppa och plättar till middag idag och vilken tur att det har kommit ut ett nytt avsnitt Teen Wolf (update: det kommer tydligen först imorgon), det kallas att ha otur. Läxorna är så gott som gjorda. Då menar jag gjorda så mycket som jag kan vilket betyder påbörjade. Har svårt med både matematik och franska just nu.
Hoppas ni har haft en bättre dag än jag.


Blir lite inspiration igen, ska skärpa mig med fotograferandet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar