2 september 2014

Tuesday

Lång dag idag. Dagen började med geografi. Sedan fortsatte den med hälsokunskap och efter det var jag på dåligt humör hela dagen. Tänk att en lektion kan göra en på så dåligt humör.
Resten av dagen rullade på som vanligt. Hade fotografering med Grön Flagg på morgonen. Hoppas fotot blev bra. Imorgon är det klassfotot och vanliga foton som tas.

När jag kom hem lite före 17 åt jag middag och sedan började jag med läxorna. Fast jag bara är ett par timmar i skolan imorgon så måste jag ju laga läxorna. Blir så mycket efter annars.

Nu ska jag gå i duschen. Sedan blir det provläsning och Teen Wolf (äntligen!). 


Lipton har kommit ut med två nya tesorter. Har bara smakat på den med chokladpäron men ska snart smaka på den andra. Den med päron smakar precis lika gott som det låter. Rekommenderar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar