31 augusti 2014

En vanlig söndag

Har en helt vanlig söndag bakom mig. Vad består en vanlig söndag av då? Jo, en vanlig söndag består  oftast av läxor och hemmasysslor. På en vanlig söndag kan man vara hur ful som helst och ha hur fula kläder som helst. Man kan gärna äta en massa gott också. Och surfa på nätet extra mycket.

Utöver det ovannämnda har jag laddat ner musik, städat rummet, jobbat på videoprojektet och planerat kommande vecka. Har massor med program på schemat så jag tror att denna vecka kommer bli riktigt bra. 

Dessutom gjorde jag just en beställning på CyberPhoto. Ett objektiv till kameran kommer levereras inom kort. Tror att jag kommer vara jätte nöjd med köpet. Nu är det bara att vänta och det är jag ganska dålig på.



Tar ut det sista av sommaren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar