23 september 2014

Fluff

Idag har jag haft en bra dag i skolan, om man räknar bort min värk i magen. Har haft sjukare än någonsin så jag gick till hälsovårdaren. Fick lite tips om hur jag ska hantera det här så jag hoppas att magen slutar värka snart.
Idag hade jag sista lektionerna för den här perioden. De två sista modersmålslektionerna var bäst. Dansade en färöisk dans och skrek nog så högt att hela byn hörde det. Chocken jag fick av videon vi kollade på rasten höll i sig ett tag. Var nog lite extra känslig den tiden på dagen.
Här hemma har jag försökt öva på prov. Måste erkänna att värken i magen gör det svårare, men jag gör så gott jag kan.
Kom just från en varm dusch och nu ska jag fortsätta öva. Börjar med franska imorgon. Sedan är det prov varje dag i sex dagar.
Har ni förresten märkt hur kallt det blivit mitt i allt? Fick ha vantar och höststövlar idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar