24 september 2014

Aj

Franska provet är skrivet och kan inte säga mer än att det var svårt, men det gick väl helt okej ändå.
Var med på matematik förberedelsen och åkte sedan hem. Var hemma redan före klockan 15. Då redde jag upp rummet och sorterade bilderna som kommit på posten. Ska börja fixa på fotoalbumet efter provveckan.
Sedan dess har jag läst på prov och ätit stekta bananer. Matematik prov imorgon och jag är tydligen stendum för jag förstår ingenting. Satsar på godkänt så att jag inte måste göra om det på omtagningen som råkar vara dagen efter att vi kommer hem från Cypern.
Annars har jag mått dåligt idag igen. Det blir sämre för varje dag som går. Ska till läkaren imorgon eller övermorgon för att kolla upp det för så här kan det ju inte fortsätta. Har aldrig haft så här sjukt i magen som jag har nu. Kan inte sitta, stå eller ligga för att det inte ska göra himla sjukt. 


Provveckan har börjat så det är mjukisbyxor som gäller

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar