25 september 2014

2 done, 4 left

Idag skrev jag matematik provet. Det gick bättre än jag trodde men kan tyvärr inte förvänta mig något högre än 8.
Var hemma redan halv 12. Då redde jag upp rummet, putsade mina skor (ska försöka hålla mina Vans så rena som möjligt så länge som möjligt), lagade klart inför en ny period som börjar nästa veckas onsdag, bytte lakan, övade på prov och såg på tv. Tycker jag har varit riktigt duktig idag.
Ska nu gå i duschen och sedan fortsätta läsa på prov. Har engelska prov imorgon men de brukar vara ganska lätta.

Har förresten sökt efter mina hörlurar i ett par dagar och jag kan inte hitta dem någonstans. Skulle verkligen behöva dem snart. Vet nu hur svårt det är att inte lyssna på musik i bussen på morgonen och eftermiddagen?  Hoppas de dyker upp snart.



Ett par bilder från tidigare i höst. Vädret har inte varit så bra de senaste dagarna så har inte haft lust att gå ut och fota men ska göra det genast då vädret tillåter och jag har överlopps tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar