26 september 2014

Fredag

Idag är det äntligen fredag. Det är vad jag skulle säga om det skulle vara ett normalt veckoslut detta veckoslut men så är det ju inte för vi har skola imorgon! Förstår ni? Vi har skola på en lördag. Dessutom har vi prov. Hälsokunskaps prov.
Idag har det annars varit en bra dag. Jag skrev ett engelska prov som gick bra och så var jag på hälsokunskaps förberedelsen som var till stor nytta. På vägen hem blev det strul med mitt busskort men det var en så trevlig busschaufför idag så jag fick åka gratis.
När jag kom hem övade jag på prov. Har övat väldigt lite så får se hur det går, men det går som det går. Det är ju trots allt inte ett ämne jag prioriterar.
Cedric och Mixu åkte just hem. Nu ska jag så småningom gå och sova men tror jag måste läsa lite på hälsokunskapen före det. Känner att det kommer gå riktigt dåligt imorgon.



Två bilder från arkivet

2 kommentarer: