22 september 2014

Favvolåtar

Brukar ju sätta in låtar lite nu och då men på begäran skall ni nu få ett inlägg med mina favoritlåtar på ett ställe.

All Time Favourites:


Justin Bieber - Up (här)

Alltså kolla folkmängden på den här konserten. 300 000 människor i publiken.


Cody Simpson - Pretty Brown Eyes (här)

Inte så gammal låt men är absolut en av favoriterna som jag kan lyssna på när som helst.


will.i.am feat. Justin Bieber - That Power (här)

Sången, dansen, videon och ja allt är så perfekt. Tröttnar aldrig på den här.

En sång kopplad till ett minne:


Shy Girls - Second Heartbeat (här)

En låt jag hittade då vi var i England. Tänker alltid på Exeter då jag hör den.

Mina favoriter just nu:


Fences - Arrows feat. Macklemore&Ryan Lewis (här)


Hendersin - All I Got (här)



Maroon 5 - Unkiss me (här)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar