15 augusti 2014

Veckoslutsplaner

Fredag idag. Har en bra dag bakom mig och två bra dagar framför mig. Idag hade jag lektioner från 8-12. Egentligen hade jag nog bara två riktiga lektioner. Blev i skolan och åt spenatplättar. Efter det talade jag med studiehandledaren vår. Fick mer klarhet i princip allt som har med studentskrivningarna att göra så nu är det bara att bestämma sig för att skriva finka som A eller B språk. Efter mötet sökte mamma oss från skolan och så åkte vi och handlade.

Här hemma har jag lagat några läxor och så har jag packat ner allt jag behöver detta veckoslut. Har säkert allt för mycket med mig, men det kan behövas eftersom vi ska göra så olika saker. Imorgon åker jag alltså till stan för att shoppa lite med Lotta och Susanna. Sover sedan i Helsingfors och på söndag far jag med girlsen till Borgbacken. Har på känn att det kommer bli ett superbra veckoslut.
Har ett tidsinställt inlägg till imorgon men vet inte ännu hur det blir med söndagen. Bloggar kanske från tåget på vägen hem. Hoppas ni har ett bra veckoslut så hörs vi snart igen!



T-skjorta H&M // Jeans New Yorker // Klocka Daniel Wellington


Hejdå godisstrejk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar