16 augusti 2014

Idol

Jag tänkte uppdatera er lite om vad som hänt med min idol under den senaste tiden. Den som inte bryr sig kan sluta läs här.
Justin ja. Han har levt livet, gjort små tjejers drömmar till verklighet, vunnit priser och producerat ny musik. Ni hör mig väl skrika av lycka?
Han har själv bekräftat att han kommer släppa ett nytt album med Cody Simpson (*emoji med hjärtögon*), min andra idol, och dessutom ett akustiskt album. Det har Cody också bekräftat. Kunde inte tro det när jag fick veta det via Codys twitter konto, men så verkar det vara. Mina favorit boys. Har inte hänt mycket dåligt under den senaste tiden. En liten fight med Olando Bloom men inte mer än så faktiskt. Är så glad just nu och jätte excited över det nya albumet
Så nu vet ni det. Här får ni lite ögongodis för det är ni värda.


Tidsinställt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar