18 augusti 2014

Mitt veckoslut och dess följder

Har ett superbra veckoslut bakom mig. Det fick sina följder men jag är glad ändå. 
På lördag förmiddag tog jag och Lotta tåget in till Helsingfors. Mötte upp Susanna där och förde våra väskor i förvar på Stockmann. Sedan shoppade vi tills butikerna stängde klockan 18. Åkte sedan till lägenheten där vi lämnade alla våra saker. På kvällen åt vi på Amarillo. Blev nog lite besviken. Väntade på en brownie i 50 minuter och när vi fick den smakade den torrkaka. Kom hem ganska sent och på natten gick vi ut på en promenad. Träffade en igelkott på vägen. Somnade runt klockan tre.

På söndagen steg vi upp lagade morgonmål och så åkte vi spårvagn till stan för att sköta ett par ärenden. Sedan for vi till Borgbacken där vi träffade Roosa. Hade en superbra dag där och vädret var ju perfekt. Hann till och med åka allt vi ville trots att det var långa köer. Den nya karusellen Kingi, var verkligen bäst.
När det stängde sökte mamma och pappa oss och så var vi hemma 21-tiden.

Idag är jag sjuk. Beror nog på att vi gick omkring med blöta kläder de två sista timmarna på Borgbacken igår. Var lite sjuk redan tidigare så det blev ju inte bättre precis.
Har bara sovit/vilat här hemma. Har inte blivit bättre så jag tror inte det blir någon skola imorgon, men jag hoppas jag är tillbaka i skolan så snabbt som möjligt.





Från Vans


Från Showroom 8 


Från Kicks och Gina Tricot

Köpte också en vit tröja från Gina Tricot som inte finns på bild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar