14 augusti 2014

I miss the taste of a sweeter life


Maroon 5 - Maps (här)

Ledsen att jag inte bloggade något igår. Var i skolan från 8-15. Fick sluta en timme tidigare. Efter skolan åt jag middag och så cyklade jag ner till byn en sväng och på hemvägen for jag och Lotta till syster för att hälsa på nya kattungen. På kvällen såg jag senaste avsnittet Pretty Little Liars.

Idag har jag varit i skolan från 9-16. hade en bra dag så den gick riktigt snabbt. När jag kom hem satte jag mig framför tv:n en stund. Sedan packade jag upp skolväskan och åt middag. Sedan dess har jag lagat alla läxor inför nästa vecka eftersom jag har fullt upp hela veckoslutet, men det får ni veta mer om senare.
Nu ser jag på spjutkastning som kommer på tv:n. Senare blir det ett avsnitt Teen Wolf och så ska jag lägga mig tidigt. Läs försöka lägga mig tidigt.


Har bildbrist så ni får en bild från min instagram som är på Cessis nya och jätte söta kattunge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar