12 augusti 2014

Don't think I could believe you


Så bra låt! Lilly Wood&The Prick - Prayer in C (Robin Schulz remix) (här)

Andra skoldagen är över. Skoldagen började klockan 8 och slutade klockan 16. Hade en riktigt bra dag så det kändes nog inte som en åtta timmars skoldag. 
Hade alla ämnen (utom musik) som jag har under denna period idag. Geografi, hälsokunskap, matematik, engelska, franska och modersmål. Fick ett par läxor men de har jag redan lagat. Har också städat mitt rum så jag har faktiskt hunnit med en hel del.
Nu ska jag gå i duschen. Senare laddar jag upp inför en ny lång skoldag framför ett eller två avsnitt Teen Wolf. Snart har vi kommit ikapp med sändningen i Amerika och då vi gjort det blir det bara ett avsnitt i veckan.


Skjorta - Carlings // Jeans - Zara // Väska - Longchamp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar