11 augusti 2014

Himmelen

Första skoldagen avklarad. Det nya skolåret började dock inte så bra. Tians buss vi brukar åka med går inte längre så vi blev försenade till skolan. Första dagen och försenad, detta kommer bli ett bra år har jag på känn. Hände egentligen inget viktigt i skolan. Vi lagade våra läsordningar och fick lite information om det kommande året. Slutade redan klockan 12, men som vanligt så väntade jag till 15.
När jag kom hem åt jag mellanmål och såg ett avsnitt Teen Wolf. Sedan dess har jag lagat klart inför imorgon. Börjar denna period med en åtta timmars dag. Ämnena jag har denna period är dock trevliga så det skall nog gå bra.
Ikväll skall jag försöka lägga mig tidigt. Några fler avsnitt Teen Wolf blir det nog inte idag, så vet faktiskt inte vad jag skall göra nu.




Några himmelbilder från stugan förra veckan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar