10 augusti 2014

Back to school

Sista lovdagen är snart över och skolan börjar imorgon. Fast jag tycker det kommer bli riktigt kul så vill jag inte tillbaka. Jag vet hur stressigt det kommer bli och att jag snart måste välja vad jag skall bli när jag blir stor. Det gör mig nervös. Jag vill inte. Jag vet inte vad jag vill.

Idag har jag i alla fall lagat klart inför skolan, varit en sväng till Virkby och hämtat nya skolböcker och så har jag träffat Susanna. 
Nu ska jag gå i duschen och sedan se på Teen Wolf med en påse chips i handen. Sista dagen jag äter något ohälsosamt för imorgon börjar min godisstrejk (som bara gäller vardagar då alltså, haha).


Nytt Baby Lips läppomada från Citymarket


Lexington mugg från Blossom, ska börja samla på dem


Från Kicks


Från Bik Bok

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar