23 augusti 2014

Vart jag skulle vilja resa och var jag varit

Önskeinlägg

Den som har läst min blogg länge vet redan var jag varit eftersom jag för ungefär ett år sedan skrev om varje ställe jag varit på. Blev dock himla missnöjd med de inläggen så de finns inte kvar här på bloggen. Därför får ni nu på begäran ett nytt inlägg.

Var jag varit:

Sverige, 7-10 gånger
Estland, 3-5 gånger
Storbritannien, London en gång och Exeter en gång
Amerika, Curacao en gång
Cypern en gång (om 51 dagar blir det två)

Om ni vill se bilder från några av länderna jag varit i är det bara att klicka här

Vart jag skulle vilja resa:

Amerika, New York (vem vill inte resa dit?)


Malesien, Kuala Lumpur


Mexiko, Cancun


Frankrike, Paris (håller tummarna för att kunna åka dit med franskagruppen i början av 2015)


Och sist men inte minst London på nytt

2 kommentarer: