24 augusti 2014

Höst och motivation

Igår sov jag länge. På eftermiddagen var jag en sväng till flygfältet och till Jumbo. På kvällen såg jag klart Teen Wolf. Nästa avsnitt kommer redan imorgon!

Idag har det varit en tråkig dag. Har inte gjort något speciellt. Jag har städat både rummet mitt och lekstugan (så jobbigt!), lagat läxor, jobbat på ett arbete och läst på Elsas Hemlighet. Är fortfarande sjuk så jag har också druckit mycket te.
Nu ska jag just gå i duschen. Sedan blir det lite mer läxläsning och flera koppar te. Imorgon börjar en ny skolvecka, vilket jag ser framemot. Har fortfarande motivationen kvar och det har redan gått två veckor så jag är riktigt nöjd över mig själv.
Dessutom har hösten börjat på riktigt och det är ju kul, för jag älskar den årstiden.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar