22 augusti 2014

Friday

Fredag är det idag och en skön sådan. Började redan klockan 8 men slutade två timmar efter det, alltså klockan 10. Då åkte jag med mamma och Lotta till Lojo och handlade och åt lunch. När jag kom hem satte jag mig framför datorn och började jobba med några önskeinlägg och med videoprojektet jag fortfarande håller på med.
Sedan såg jag et avsnitt Teen wolf och så kom Cedric och Mixu på middag. De for just hem och nu skall jag fortsätta jobba med videoprojektet. Sedan blir det väl ett avsnitt Teen Wolf igen. Så rullar det på. Imorgon är det sovmorgon och det tackar jag gud för!

Har ni förresten hört Taylor Swifts nya låt Shake It Off? Den är så bra! Fösrsta gången hon lagat en låt som inte handlar om hennes ex. Om ni inte hört den hittar ni den här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar