21 juni 2014

Midsommar

Glad midsommar allihopa!
Här i det här huset brukar vi inte fira midsommar med fest och sånt som alla gör nuförtiden. Vi brukar bara vara hemma alla tillsammans. Kanske äta en godare middag och bara vara. 
Igår hände det inte mycket. Jag gick igenom mina videon från konserten ungefär 100 gånger, åt godis och städade mitt rum riktigt ordentligt.
På kvällen åt jag ostbågar och såg på Mean Girls 2:an.

Idag har jag sovit länge, bakat med mamma, rensat ogräs på gården och så har mormor och morfar varit här och grillat. Har inte orkat göra så mycket mer än det faktiskt. Har några papper jag borde läsa före tisdag, så ska börja med det idag. Annars ska jag bara ta det lugnt och se på Survivors.





En bild som Cody tweetade igår. Klart ni inte hittar mig på bilden utan beskrivning, men om ni ser en flicka som håller händerna formade som ett hjärta på den vänstra sidan av bilden, så då ser ni mig i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar