22 juni 2014

Ingen söndagsångest

Igår kväll såg jag och Lotta en film. The First Time hette den och den var bra tycker jag. En riktigt typisk tonårsfilm.

Idag har det inte hänt så mycket. Känns som om jag skriver det varje dag, haha.
Jag har lackat mina naglar, läst alla papper som skall läsas före tisdag, fotat, lagat kort och ja, inte så mycket mer än det.

Imorgon har jag den sista lediga dagen före jobbet på S-market börjar. Ska väl bli kul att tjäna lite pengar men själva jobbet lockar inte så hemskt mycket.
Kan förresten inte förstå att det redan har gått tre veckor av sommarlovet, det är ju "bara" sju kvar nu och jag jobbar sex av dem. Sista veckan tror jag att vi åker upp till Österbotten, så jag har väl fullt upp så att säga. Ska nog försöka klämma in lite program under de lediga dagarna, för jag har en massa saker jag vill göra före sommarlovet är slut.

Här är ett par bilder från igår.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar