15 maj 2014

Tillbaka i vardagen

Nu har jag skrivit klart om Exeter och kan börja blogga normalt igen. Nog för att jag tror ni kommer få några throwback bilder från England lite nu och då.
Den här veckan har det inte hänt så mycket speciellt. Det är himla stressigt i skolan bara. Har haft ett prov (har imorgon igen), skrivit en massa texter och gjort arbeten. Känns nästan skönt att provveckan börjar nästa vecka. Kommer ha en dag ledig nästa vecka och två dagar lediga veckan efter det så det är skönt! Sedan är det redan sommarlov. På tal om sommar och sommarlov så sägs det att det skall vara över 25 grader varmt nästa vecka. Oj vad jag har väntat på värmen!

Igår kväll var jag till mormor och morfar. Från sak till sak så har jag fått en biljett till Cody Simpson som kommer till Finland om en månad! Biljetterna sägs ha tagit slut på tre minuter och jag var i England då de kom ut så jag var nog lite nervös om jag skulle få eller inte, men mamma skötte det fint och jag och Lotta fick biljetter! Kommer ni ihåg när jag skrev det HÄR? Halva första punkten kommer gå i uppfyllelse i juni. Är så taggad!
Har också kollat hockey ett par gånger och det skall jag se på idag igen. Men nu skall jag cykla iväg till Elin. Vi hörs imorgon igen! Kul att blogga igen förresten.



2 kommentarer: