16 maj 2014

Finally friday

Veckan har gått sjukt snabbt! Tänk att det redan är fredag och snart en vecka sedan jag kom hem från England. I dag har jag varit i skolan från 9-16. Hade tre lektioner hål. Jobbade på min modersmåls uppsats och så såg jag The Vampire Diaries med tjejerna. Var så himla sorgligt final avsnitt.

Skolan bara rullade på och mitt i allt så var dagen över. Hade ett modersmåls prov som gick riktigt bra och så fick jag ut mitt franska prov som jag verkligen inte är nöjd över.

Sedan jag kom hem har jag ätit muffins och varit ute i solen och surfat på nätbutiker. Köpte hem en grej till mig och en present som ni får se senare eftersom jag inte kan avslöja den här på bloggen.
Om en stund skall jag ta itu med de två sista artiklarna till samhällsläran och sedan skall jag se på hockey igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar