14 maj 2014

England part 3

Urvalet av butiker i Exeter var riktigt bra, men det visste jag ju redan när vi åkte dit, eftersom jag hade kollat upp det tidigare.



Köpte inget till mig själv från Cath Kidston men jag köpte till mamma



Köpte inte massor men jag är super nöjd med allt jag köpte. Har ju länge velat ha Ted Baker smink väskan och YSL maskaran. HÄR lade jag upp en lista på wanties som innehöll maskaran och smink väskan. Nu när jag ändå hade sparade pengar med, så tänkte jag att varför inte köpa sådant jag länge velat ha och sådant jag behöver.



YSL Babydoll maskara från Helsingfors-Vanda flygfält
Har redan använt maskaran några gången och den är super!


Baby Lips från Superdrug i Exeter
Köpte alla utom en nu när jag en gång hittade Baby Lips


Ted Baker sminkväska från House of Fraser i Exeter


Shorts och bodymist från Hollister i Exeter
Sålde mina förra Hollister shorts HÄR, pga fel storlek
Köpte också presenter och en skjorta till pappa från Hollister


Väska från Primark i Exeter


Passfodral från Jack Wills i Exeter och tygkass från Jack Wills som fanns på London Heathrow


Sist men inte minst kom jag hem med fyra paket Oreos. Man kan ju inte få nog av dem.

2 kommentarer:

  1. Fina bilder! Jag skulle faktiskt också villa till England

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack så mycket! Ja, det är ett fint land!

      Radera