3 maj 2014

Ready to go

I dag steg jag upp redan åtta-tiden. Klockan nio åkte jag med familjen till Helsingfors. Gick mest runt och kollade i butiker och köpte bara underkläder. Letar efter en svart väska som jag skulle kunna använda som skolväska, men hittar ingen som skulle hålla, vara till ett bra pris och som jag gillar jätte mycket.

När jag kom hem åt jag wienerschnitzel och mos. Började sedan packa lite igen och nu har jag packat allt förutom det jag skall packa i morgon på morgonen.
Annars har jag städat lite, sett på hockey, fotat och nu skall jag gå i duschen.

Om inte tidigare så hörs vi om en vecka då jag är hemma igen. Då ska ni få en massa bilder och en haul i bilder. Kommer antagligen lägga upp bilder på min Instagram-account, så om ni vill kan ni följa mig där på @sandrawecks.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar