2 maj 2014

Freeeedag

Oj vad skönt med fredag. Inte för att veckan har varit speciellt tung men det är skönt i alla fall.
Började klockan nio med samhällslära och två lektioner modersmål. Efter det, då jag hade två timmar hål, kollade jag TVD med tjejerna. Sedan hade jag två slöa engelska lektioner, eller en egentligen.
Efter skolan åkte jag ända ner till byn med bussen och skrev på arbetskontraktet för sommarjobbet. Ska jobba sex veckor. Blir inte så mycket sommarlov för mig, men jag är nöjd.
Ikväll skall jag bara packa och ta det lugnt. Har himla stora problem med vad jag skall packa så det tar ganska länge att fundera ut allt.
I morgon åker jag till Helsingfors för att fylla upp tiden med något. Blir så tråkigt att bara sitta hemma och vänta en hel dag.
Här får ni lite fredags inspiration.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar