27 april 2014

Veckoslutet

Igår på förmiddagen åkte jag med familjen till Fölisön. Där gick vi bara omkring i det fina vädret och jag hade såklart kameran med och knäppte en massa bilder.
Efter promenaden åkte vi in via Iso Omena på hemvägen. Köpte nya underkläder, lite ett och annat jag behöver till Exeter och en topp till sommaren.
På kvällen kom både Cedric och Cessi med familjer till oss på tre rätters middag. Som förrätt var det sparris igen (klicka HÄR för att se bild), som varmrätt var det höns med tillbehör och som efterrätt Rocky Road brownies.

Idag har jag gjort en massa läxor, skrivit på min egen bok och lagat på mitt engelska arbete som skall presenteras i morgon. Har också suttit ute i solen och så har faster och kusin varit här på besök. Nu skall jag fortsätta skriva på min bok. Efter det skall jag i duschen och sedan skall jag och Lotta se klart That Awkward Moment. Såg inte den klart på fredagen fast jag skrev så. Skrev på min bok istället.


Lyssna på Justins och Poo Bears nya låt, så himla bra! Hard 2 Face Reality heter den.






Från H&M


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar