26 april 2014

One year ago

I dag är det exakt ett år sedan Believe Tour var i Hartwall Arena i Finland. Kan det faktiskt vara så mycket som ett helt år sedan jag såg Bizzle? Ett år har gått så himla snabbt.
Jag talar fortfarande om konserten allt för ofta. Förlåt till er som blivit utsatta för mitt tjat. Jag lovar att jag inte kommer nämna detta varje månad här på bloggen. Kanske en gång på ett halvt år. Och senare en gång om året.

De som inte har en idol som till exempel Justin Bieber eller någon annan stor artist, de förstår kanske inte detta med att vara ett stort fan av någon speciell. De kanske tänker att man är löjlig då man gråter för att man ser sin idol live. Men det är ju inte så. Om ens idol kommer med 5-10 års mellanrum till det land där man bor, så är det ju inte konstigt att man släpper en tår. Eller några. Kanske till och med tusen.

Jag har fortfarande konsert biljetten och Believe Movie biljetten inramade i en ram med en plansch på Justin som är tagen då han uppträder på Believe Tour som bakgrund i ramen.

Jag kommer ihåg att vädret var riktigt dåligt förra året denna dag. Det ösregnade. Det var jätte kallt och det fanns fortfarande högar med snö vid vägarna. I dag, ett år senare, är det dock varit mycket finare väder!

Mina Facebook statusar:

Före: Idag gäller det. Idag rasar taket in på Hartwall Arena. Idag är den dagen alla beliebers väntat på i flera år. Vi är redo, Justin Bieber.

Efter: Jag tror jag dog.


I morgon skriver jag om vad jag gjort i dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar