28 april 2014

Bra dag

Måndag igen. En ny vecka är påbörjad och dagen har varit riktigt bra. Hade "sovmorgon" till klockan halv nio. Började klockan 10 med två lektioner historia, sedan en lektion hål och en lektion engelska. Skulle ha presentation men alla hann inte ha i dag så jag har på först onsdagen. De två sista timmarna hade jag matematik. Slutade redan 20 över tre så jag gick ner till byn med flickorna och köpte glass.

När jag kom hem runt halv fem åt jag middag och fixade allt klart för en ny skoldag i morgon. Har inga läxor tills i morgon vilket känns himla bra. Det var länge sedan sist. Tänkte jobba med sl-projektet i alla fall, så kan inte säga att jag har en läxfri kväll.

Kom just in från en lång promenad med hunden. Nu skall jag ta itu med sl-projektet, sedan skall jag planera outfits inför Exeter, 5 dagar kvar, så taggad!


En bild från veckoslutet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar