29 april 2014

Here we are, looking at the stars

Tisdag i dag, vilket betyder att jag hade en riktigt tung skoldag. Hade en massa ämnen jag inte orkar räkna upp och så hade jag två lektioner hål. Slutade en timme tidigare än vi egentligen skulle, så dagen var inte så tung i alla fall. Har också fått Wifi till skolan vilket är ett stort steg för vår skola. Äntligen, efter nästan fyra års väntan så har någon orkat göra något åt saken.

Här hemma har det inte hänt så mycket utöver det vanliga men som vanligt står det läxor och arbeten på schemat i dag. Lagade redan klart en del av sista engelska sammanfattningen i skolan och just lagade jag den helt klart. Tänkte ännu byta lakan och städa mitt rum riktigt ordentligt.
I morgon är det sista dagen före vi har en dag ledigt. Vad skönt det skall bli.

PS. Fick just veta att Cody Simpson kommer att släppa sina turné datum för Europa den 6 maj och så kommer biljetterna till salu den 9 maj. Är i England då men skall försöka få biljetter i alla fall, om han  kommer till Finland överhuvudtaget. Hoppas, hoppas, hoppas!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar