30 april 2014

Glada Vappen

Vet inte varför men jag har varit så himla glad i dag så denna dag har verkligen varit super bra. Började först tio så jag hade en kort sovmorgon.
Skolan gick riktigt snabbt. Hade engelska föredrag så nu är alla engelska uppgifter gjorda och jag kan äntligen pusta ut. Sedan åt jag munk (tre stycken faktiskt, fet eller vad?) och hade två lektioner samhällslära. Två sista lektionerna hade jag franska med bästa gruppen. Höjdpunkten på dagen kan man väl säga!

Här hemma har jag lyssnat nonstop på Hard 2 Face Reality och We Were Born For This.
Har också jobbat med sl-arbetet och bara tagit det lugnt. Det är ju lov.
Tänkte fortsätta med sl-arbetet ännu i dag och så ska jag se på Grey's Anatomy. Glada Vappen alla!



We Were Born For This. Inte säker på att det är Justins låt från början eftersom det varit så mycket bråk om det, men bra är den i alla fall.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar