10 april 2014

Thursday

Dagen började riktigt dåligt. Stod på busshållplatsen och väntade på bussen. När bussen äntligen kommer, kör den förbi! Kan inte förstå hur svårt det kan vara med dessa bussar. Det kommer en buss på några timmar och den kör förbi! Ringde sedan Cessi och så fick vi skjuts till skolan av henne. Vilken tur vi hade att hon kunde skjutsa oss. Skulle annars ha måsta bli hemma. Inte för att det skulle ha skadat, men om man missar en dag i gymnasiet så missar man mycket. Blev en halv timme försenad men det var inga problem.

Förövrigt hade jag en bra dag. Jag hade bara fyra lektioner så jag slutade redan 14. Väntade till 15 och åkte med pappa till matkursen. I dag lagade vi tomatsoppa till förrätt, kyklinggratäng till huvudrätt och till efterrätt lagade vi chokladmousse.
När jag kom hem lagade jag läxorna och snart skall jag hoppa i duschen. I morgon är det äntligen fredag!


Det absolut bästa kvällsmålet - naturell yoghurt, müsli, kokosflingor och honung



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar