11 april 2014

12 saker ni kanske inte visste om mig

Jag skulle betala nästan vad som helst för att se Ed Sheeran eller Cody Simpson uppträda live

Jag älskar att lyssna på gamla låtar från 08-09, sådana låtar jag har bra minnen av (exempel HÄR)

Jag är ett stort kontrollfreak, jag vill ha kontroll över precis allt. Jag kan planera en viktig dag flera veckor före

Jag lämnar alltid den godaste matbiten/godisen till sist

Att simma är något av det värsta jag vet. I alla fall med skolan eller ute på sommaren, i Finland då alltså

Jag har ingen "riktig" hobby så som alla andra, är ganska pinsamt ibland, men fotografering kan kanske räknas som en hobby, eller?

Jag vet inte vad jag vill bli efter att jag gått ut gymnasiet, det stressar mig ibland, för det känns som om alla andra vet

Jag gillar inte att planera min framtid, jag tar en dag i taget och ser vad som händer

Jag har ett väldigt varierande självförtroende, ibland bra och ibland dåligt

Att vara tvilling kan vara riktigt jobbigt ibland, i alla fall då någon blandar på mig och min syster, det känns pinsamt också

Att flyga är bland det bästa jag vet

Likaså att resa



Throwback till Cypern

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar