9 april 2014

Inspiration igen


Michael Jacksons och Justin Biebers gemensamma låt Slave To The Rhythm

Ni funderar kanske hur Michael och Justin har kunnat skriva en låt tillsammans då Michael dog då Justin var bara i början av sin karriär. Men det var så att då Michael dog så hade han redan lämnat över den halv färdiga låten till Justin så att han kunde fortsätta på den. Så nu vet ni det.

Halva skolveckan avklarad och jag känner mig riktigt pigg ännu. Som sagt började jag först klockan 10 i dag, men jag slutade klockan 16 så det var en rätt normal skoldag. Dagen gick snabbt, kanske för att jag har så roligt hela tiden. Lektionerna var dessutom riktigt trevliga. Tycker alla lektioner den här perioden är trevliga.

När jag kom hem åt jag genast middag och sedan dess har jag faktiskt inte gjort så mycket alls. Skall snart börja med läxorna, sedan skall jag städa rummet och så skall jag läsa på min engelska och på min modersmåls bok.
I kväll kommer det dessutom Grey's Anatomy i tv:n, så det skall jag se på. 


Förlåt för inspirations collage, men jag har bildbrist igen och så älskar jag We Heart It, så vad gör man?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar